Contact Info / Websites

Skype
sir-ic0n

Moved to MIchigan

2014-11-16 11:46:23 by Synnxile

Moving to Michigan was a really great idea, it's really cold, but.. i love the cold lol. I used to live in north carolina, and while i know its not as hot as more southern regions..its still hot. for lack of a better word or two, holy fuck balls its hot. we're talking about 100 degrees in the summer, and i have sensitive skin so fuck my skin for being weak lol. We would always look forward to the 3 days of snow we would have in the winter. Everyone prayed for snow, and well.. now i have lots and lots of snow. I feel like a retard in a chucky cheese up here. hmm i don't think the word retard is politically correct anymore. is it...mentally disabled now? no offense to retards out there -thumbs up- you guys are the shit, love ya.

Anyways, moving from north carolina to michigan was really awesome to me. Plus, north carolina is booming with business right now and lots and lots of people all along the east coast are moving there, not used to the crowds in the stores, and on the roads. In michigan i get called a hillbilly, lol even though i lived in the citym but its all good. michiganers just don't know any better.

signing off now. not sure why anyone would read this... but i have an option to type some random shit to random strangers, so read all about it.

All the best,

-Josh

 


uncool

2010-02-28 01:42:55 by Synnxile

Ok..i know the rule is DON'T post in a thread that's obviously gonna have harsh consequences coming it's way, but i did. First off..there was already like 11 people in there before me. I read some posts. Then, i posted "this thread deserves to be deleted". Well i come back about 5 minutes later..it's deleted, i feel pretty good so far..yeah. All is well. Come to find out when i try to post I've been banned for 3 days for posting in the thread. Reason..of course and always. I added fuel to the thread, when i said it should be deleted.

Fuck me..


Maiya Hee hoo wha? Remix

2009-12-06 10:49:17 by Synnxile
Updated

.
/* */


Finally Posted my Art

2009-11-28 19:56:08 by Synnxile

yep, tell me what you think guys.

you can also check my art out here, and comment, favorite, or w/e.

My DeviantArt Page
My Portfolio

also if you're a creative person in the arts or in writing, check out my newly made forum.

Verve Joint Forum


boobs

2009-04-01 22:30:24 by Synnxile
Updated

what do you think about them?


Scripting for the Lazy Writers

2009-03-03 00:51:31 by Synnxile

hey agian everyone. Yes if you've heard I love to write scripts you're exactly right...I'm going to have a career in Screenwriting, Directing, and Acting..so. blah ..movin' to Ft. Lauderdale, FL in 2 years when "someone" ; ) graduates(my love). eh i always think of her she makes me so happy... but anyway..back on topic. I already wrote a script for the guys at AntoArts BBS for a collaborative effort. If you are really lazy and want to have a great script wrote out, ask me and i'll do it fur shur..bUTT..of course i have to have credit. I have a feeling I'm going to be doin' this for many people on here..and I don't have a problem with it. Just if I don't get it done as soon as you want it everything will be fine. I'm a super busy guy. I'm good at many things.

Let the messaging begin, also. I specialize in Comedy Movies such as PINEAPPLE EXPRESS and HALF-BAKED

btw. check them guys out they're really kickass and have a lot of members just like this forum
CHAT HERE DAMNIT


American Idol

2009-03-03 00:45:24 by Synnxile
Updated

i used to think it was cool...

now it's just gay...


Spam_Me__

2007-11-04 17:17:17 by Synnxile
Updated

say anything you want, anything! lol


kitty |<|< krew

2007-10-26 20:29:54 by Synnxile
Updated

i changed my mind..i got out. for just that little bit i was in it fucked up the little bit of reputation i have a lot. so if any of you want to join you might want to re-consider


somethin' to know

2007-07-18 00:37:26 by Synnxile

2007 Antoarts, Kooflaz.
~Mega-Ballin-Pimp-$ev~
~~~~~~synnxile~~~~~~~~

Our latest collab iscoming out today, we hope you will all vote 5 and it will becomea god of all flashes. Anyway, our new game will be pretty good, it's a drag-and-drop (makes the game) The full version will probally come out early tomorrow morning, with us pulling an all-nighter. I would say it will come out from 2-5 AM. (5-7AM newgrounds time) We will be working on the backrounds (17) and all the suits and all them gangsta-ass threadz. Looking forward to it